Translate

donderdag 27 oktober 2016

Fastfood → overconsumptie vlees

Fastfood heeft een groot invloed op jongeren van vandaag. En zeker op me zelf. Fastood eten is ongezond maar toch eten wij het.
Wij gebruiken olie en vlees in overmaat door elke middag fastfood te gaan eten. Binnen enkele jaren zullen er geen dieren meer op aarde zijn doordat wij TE VEEL vlees consumeren. Daarom ben ik besloten om 2 keer per week een fastfood te gaan eten, op de 3 Anders dagen zal ik dan zelf boterhammen meebrengen.

Geen opmerkingen: