Vandaag maak ik het eerst bericht over mijn opdracht IO binnen expressie. Dit wordt een persoonlijke blog over items die met wettenschap en ecologie te maken hebben. Dit is ook een deelopdracht voor mijn eindejaar werk (namelijk mijn GIP).
Ik wens jullie nog veel leesplezier!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten