Hieronder, de belangrijkste zaak. Het meest voorkomende, is de gevoeligheid voor temperatuurschommelingen.
Daarom stel ik enkel tips voor zodat ze hun verbruik verlagen:
Ø Zet je verwarming 1 graad lager. Dit
zal je financier minder kosten. Door het 1° lager te zetten bespaar je ongeveer
7% energie.
Ø Wanneer je het te koud vindt, kan je i.p.v. je verwarming hoger te zetten een extra deken nemen of een dikke pull aandoen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten